۱۳۹۳ تیر ۱۹, پنجشنبه

ست مروارید عشق شیک و زیبا

ست مروارید عشق

خرید محصول ست مروارید عشق :

کنسرو موجود در این بسته حاوی آب دریا می باشد و این به جهت این است که مروارید و صدف درون آن خراب نشود

21000تومان
خرید پستی

قیمت 21000 تومان




ست مروارید عشق ,گردنبند مروارید عشق اصل ارزان

morvarid5


قیمت 21000 تومان


مجموعه مروارید عشق یک بسته هدیه و کادویی زیبا با ویژگی خاص می باشد. این بسته شامل یک کنسرو که داخل آن صدف بوده و داخل صدف نیز یک مروارید وجود دارد. در این بسته یک گردنبند وجود دارد که شما میتوانید مروارید را در داخل آن قرار داده و گردنبند را به گردن بیاویزید. و این تمام ماجرا نیست …! ست مروارید عشق موجود در بازاره یک ست سه تکه بوده که علاوه بر گردنبند مروارید دارای انگشتری و گوشواره مروارید نیز می باشد.
توجه:  مروارید در برخی از فروشگاههای دیگر بصورت یک تکه بوده یعنی فقط حاوی گردنبند مروارید بوده در صورتی که کالای این فروشگاه بصورت کامل و سه تکه می باشد.
wishpearl-5
کنسرو موجود در این بسته حاوی آب دریا می باشد و این به جهت این است که مروارید و صدف درون آن خراب نشود. مرواریدهای موجود در این صدف بصورت تصادفی و به رنگهای صورتی ، سفید و آبی میباشد که هر رنگ مروارید دارای معنا و مفهوم خاصی می باشد که مفهوم آن بر روی قوطی ست مروارید عشق نوشته شده است.

wishpearl-3

قیمت 21000 تومان


یک نیم ست کامل است که شامل زنجیر,انگشتر, گوشواره
و معجزه این هدیه بی نظیر مرواریدی است که داخل یک صدف
اصل قرار گرفته است که این صدف داخل یک ظرف کنسرو شیشه ای
جای گذاری شده است با بسته بندی منحصر بفرد و بی نظیر
شما این مروارید را از صدف خارج کرده و داخل آویز
گردنبند که دوعدد دلفین به هم چسبیده است میگذارید و به گردن عشقتان آویزان میکنید

morvarid7

این بسته حاوی یک زنجیر زیبای استیل بوده که شما می توانید مروارید را داخل مدال گذاشته با زنجیر زیبا به گردن بیاویزید. این زنجیر از جنس استیلی می باشد و رنگ آن ثابت است. بدون شک شما هم ازخرید گردنبند و آویختن ست مروارید به گردن خود خشنود و راضی خواهید بود.

قیمت 21000 تومان


خرید محصول ست مروارید عشق :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


فروشگاه اینترنتی 5040

فروشگاه اینترنتی 5040




ادامه مطلب  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر